צריכים עכשיו החלפת צילינדר לדלת הבית או בדלת הרכב במרכז?החלפת צילינדר לדלת

ישנם הרבה סיבות בשביל החלפת צילינדר לדלת הבית היקרה שלנו, או לדלת הרכב, ובהחלט יש הצדקה לעשות זאת. זה לא משנה אם אתם רוצים החלפת צילינדר לדלת בגלל שאיבדתם את מפתח הבית ואתם לא זוכרים איפה שמתם אותו, גם אין יש לכם עוד עותק למפתח, הרבה אנשים מעדיפים ישר להחליף צילינדר בשביל לא לקחת סיכונים מכיוון שיכול להיות שהמפתח יכול להגיע לידיים עוינות שיכולות בקלות ובלי רחמים לפרוץ לכם לבית ולגנוב לכם את כל רכושכם. עם הבית אסור לקחת סיכונים – חייבים לשמור עליו מכל וכל וגם אם יש סיכוי אחד קטנטן שיקרה משהו – עדיף לעשות הכל כדי למנוע פריצה לבית. הרי הבית הוא המבצר הפרטי שלנו ועלינו להגן עליו מכל וכל ולמנוע נזק בלתי הפיך שאחר כך נצטער ממנו.

מתי עוד צריך לבצע החלפת צילינדר לדלת הבית?

בשעה טובה קניתם דירה חדשה, באזור מרכז הארץ, כבר התחלתם לשלם עליה ואתם מתכננים להעביר את כל הציוד שלכם אל הדירה החדשה. גם אם קניתם את הבית, או אתם שוכרים אותו, עדיף להחליף צילינדר כי אתם לא יודעים מי היה לפניכם בבית, מה הוא עשה, מה האופי שלו והאם הוא לקח עותק מהמפתח או שכפל אותו לפני שהבית הגיע אליכם.
גם אם לא קניתם את הבית ואתם גרים בו שנים, עם הזמן הצילינדר כבר נשחק ו"מתעייף" ויש יותר סיכויים לפרוץ אותו מאשר צילינדר חדש וחזק שלא השתמשו בו. תחשבו על זה: כמה פעמים אתם פותחים את דלת הבית או הרכב ביום? בשעה? בשבוע? זה כמו דף נייר שמשתמשים בו מלא פעמים – הסימנים והשנים עושים את שלהם ומשאירים סימנים לתמיד, והדלת נשחקת ומתעייפת. גם אם אתם רואים שהצילינדר של הדלת כבר ישן אל תהססו לשדרג ולחפש מנעולן בתל אביב כדי שיבוא לבצע לכם החלפת צילינדר לדלת, כדי שתוכלו לישון כמו שצריך בלילה.
התקופה המומלצת להחלפת צילינדר הוא 5 שנים לכל צילינדר מאז יום התקנתו בדלת, כדי שבאמת תהיו רגועים ומוגנים בבית שלכם.

מי עושה החלפת צילינדר לדלת במרכז הארץ?

החלפת צילינדר לדלת הוא פעולה שעליכם לסמוך על איש מקצוע אמין ומקצועי שיבצע לכם אותה. יש כאלו שמנסים להיות חכמים ולבצע את זה לבד, אבל במקרה הזה עדיף באמת לקרוא לפורץ רכב או מנעולן בגבעתיים או בכל עיר במרכז בה אתם גרים, כדי שיעשה זאת במקצועיות, במהירות, ייתן אחריות, ולא יגרום נזק מיותר לדלת. אם תנסו לעשות זאת לבד או תקראו למנעולן במרכז שלא מבין בזה אתם תוכלו לגרום נזק לדלת. יש גם מנעולנים שמביאים לכם מערכת צילינדר זולה וככה גם העבודה וגם הדלת שלכם תראה. אצל אריה שרותי מנעולן תוכלו למצוא כמה צילינדרים בכמה מחירים וכולם מקצועיים ואמינים אצל המנעולן הזול והמקצועי ביותר עם מחיר זול והוגן  – כי בדברים כמו החלפת צילינדר לדלת רב בריח, פלדלת, מולטילוק ועוד לא משחקים, ועם אריה שרותי מנעולן במרכז תוכלו לישון בשקט בלילה, ובחיוך, בידיעה שהמבצר האישי והפרטי שלכם, הבית, מוגן מגנבים ומפורצים.

[custom_button text="לטיפים ומאמרים נוספים לחצו כאן" title="לטיפים ומאמרים נוספים לחצו כאן" url="https://www.a-manul.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%a2-%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%99/" size="medium" bg_color="#D95300" text_color="#FFFFFF" align="right" target="_self"]

 


אהבתם? הישארו בקשר ועקבו אחרי אריה שרותי מנעולן גם בפייסבוק!