טיפים חשובים שצריכים לדעת לפני אזעקת מנעולן בתל אביב

טיפים חשובים לפני אזעקת מנעולן בתל אביב
טיפים חשובים לפני אזעקת מנעולן בתל אביב

זקוקים למנעולן בתל אביב ולא יודעים מה לעשות? אספנו במיוחד בשבילכם, ובשביל כל מי שנמצא במרכז הארץ אם זה בתל אביב או בגבעתיים, בלוד, בנס ציונה או בראשון לציון, את כל הטיפים והדברים שהוא חייב לדעת לפני שהוא מזמין מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת.

לא נשארים מחוץ לבית!

הסצנה הבאה בוודאי תישמע לכם מוכרת, ואולי אף תעלה חיוך קטן של מבוכה: אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה מייגע, משתוקקים להיכנס להתקלח, לאכול ארוחה טובה ולרבוץ מול הטלוויזיה. אתם מושיטים את ידכם לתיק ומגלים שאין מפתח. במקרה הטוב אתם אולי נזכרים שהשארתם אותו במשרד, אבל במקרה הקצת פחות נעים – אתם מבינים שפשוט אין לכם מושג איפה הוא נמצא, נכנסים ללחץ, שוקלים לפרוץ את הדלת בבעיטות או להיות גיבורים ולבצע בעצמכם החלפת צילינדר, ורק אחרי דקות ארוכות (או יותר) של בהלה אתם מבינים שאתם פשוט צריכים למצוא מנעולן אמין ומקצועי בקרבת מקום, כזה שיוכל לחלץ אתכם ממצב הביש שאליו נקלעתם, להכניס אתכם הביתה וגם לדאוג למנעול חדש, החלפת צילינדר וכל פעולה נדרשת אחרת.

פתיחת דלת נעולה או החלפת צילינדר?

מנעולן הוא למעשה גורם שיכול לבצע עבורכם מגוון משימות שקשורות למערכת הנעילה שלכם, בין אם אתם צריכים שיפתח עבורכם דלת נעולה (כי ננעלתם מחוץ לדירה), החלפת צילינדר במקום צילינדר תקול, או התקנה של מערכת נעילה לדירה או לרכב. עם זאת, מאחר ומדובר בפעולות רגישות ביותר, שקשורות לביטחון האישי שלכם ולאבטחת הרכוש שלכם, כדאי לבחור במנעולן אמין ומיומן, ואף להיעזר בהמלצותיהם של חברים ובני משפחה. אמינות היא מילת המפתח בכל הקשור לאדם שיכול להיכנס אליכם הביתה כשאתם עצמכם נעולים מחוץ לדלת, כך שבין אם אתם צריכים החלפת צילינדר או התקנה של מערכת נעילה חדשה, חשוב שתבדקו היטב מי האדם שאתם מזמינים לביצוע המשימה.

צילינדר חדש לדירה חדשה

החלפת צילינדר יכולה להתבצע גם אם לא ננעלתם מחוץ לדלת – אלא פשוט עברתם דירה. סביר להניח שלאחר מעבר דירה אתם מעוניינים למנוע מדיירים קודמים או מאנשים בלתי קרואים שברשותם מפתח לדירה שלכם, את הגישה אל הבית. מנעולן מקצועי יוכל להציע לכם צילינדר איכותי חדש. אם אתם זקוקים לצילינדר חדש, כדאי שתבדקו מול המנעולן מה בדיוק הוא מציע לכם בנוסף להחלפת צילינדר. למשל – האם במסגרת הצעת המחיר כלולים גם מספר סטים של מפתחות ואחריות לשנה? האם החלפת צילינדר דרך איש המקצוע שבו בחרתם כוללת גם מנגנון אבטחה בדמותו של כרטיס שכפול מיוחד שמאפשר לכם לשכפל העתקים נוספים, כרטיס שמונע מאחרים לשכפל את המפתח שלכם ללא ידיעתכם? ואם התקציב שלכם דל או שאתם עוברים לדירה זמנית, ייתכן שאין לכם טעם להשקיע בהחלפת צילינדר יקר אלא בדגם פשוט יותר, שיספיק לכם למשך שהותכם בדירה.


אהבתם? הצטרפו למאות האוהדים והלקוחות המרוצים של אריה שרותי מנעולן בפייסבוק!