הפורץ מנעולים האמין ביותר

בשנים האחרונות המנעולנים פרצו לתודעה וזאת משום סיפורים רבים שנחשפו בתקשורת, כמו למשל סיפורים טראגיים על תינוקות או ילדים שלא הצליחו לפתוח את המנעול ונשארו לכודים בדירה או ברכב. פורץ מנעולים אמין הוא מנעולן מוסמך שקיבל היתר ממשטרת ישראל לפריצת מנעולים חוקית. חשיבות אבטחת בתים היא גבוהה לאין שיעור ומומלץ תמיד ובכל דרך אפשרית, להגן על הבית ועל דייריו.

פריצה בצורה חוקית- כי אין דרך אחרת!

פורץ מנעולים אמין

דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא שכל פורץ מנעולים אמין חייב לקבל מהלקוח היתר פריצה לביתו או למכונית שלו. כלומר, חובה עליו לבקש מהלקוח תעודת זיהוי וכל תעודה אחרת המעידה על כך שהוא הבעלים של הנכס. מנגד, תפקידו של הלקוח הוא לוודא כי מדובר על מנעולן מוסמך לפריצות וזאת על ידי תעודת מנעולן מוסמך או היתר מהמשטרה לפריצת מנעולי בתים ומכוניות. אם מנעולן טוען כי הוא שכח את התעודה בבית או שמנסה להתחמק בטוענות שונות, יש לוותר על שירותיו. נכון להיום יש הרבה נוכלים וגנבים והדבר האחרון בו מעוניינים הוא באיש מקצוע שאינו מאושר על ידי משטרת ישראל ויכול לגרום לנזקים שונים. בשנים האחרונות, המשטרה מנפיקה למנעולנים שעברו קורס מיוחד בפריצת מנעולים רישיון מיוחד אותו איש המקצוע כמו פורץ מנעולים אמין מחויב להציג בפני לקוחותיו.

פורץ מנעולים אמין – כי אי אפשר אחרת

רבים סבורים כי הם יכולים לפרוץ את המנעול בעצמם באמצעות פטיש ושאר אביזרים. נכון להיום בעידן בו מייצרים מנעולים משוכללים בטכנולוגיות מתקדמות, רוב האנשים לא רק שאינם מצליחים לפרוץ את המנעול אלא גם גורמים נזקים נוספים לסביבת המנעול. נזקים שמצריכים תיקון והוצאה נוספת. פורץ מנעולים אמין המומחה בפריצה של מנעולים ואין זה משנה באם מדובר על מנעול רכב או פריצת חלונות חכמים, הוא איש מקצוע שעבר הכשרה של מנעולן והשלמה של קורס פריצת מנעולים. כאן מדובר על אדם ללא עבר פלילי שהוכיח זאת על ידי הצגת תעודת יושר טרם הוא התקבל אל קורס מנעולנים. תפקידו של מנעולן הוא לפרוץ את המנעול במהירות, מקצועיות ולמזער את הנזק המשני.

לסיכום, פורץ מנעולים אמין במרכז מכיר את כל סוגי המנעולים וכיצד ניתן לפרוץ אותם. הוא יודע מה ההבדל בין המנעולים השונים של רכבים שונים ומהי הדרך הטובה ביותר לפרוץ אותם, כיצד לבצע פריצה של דלתות פלדלת ומנגנוני רב בריח, קודנים ועוד.

עלול לעניין אותך גם..

איך נדע אם איש המקצוע שהזמנו הוא חוקי?