פורץ רכבים בעיר שלך

פורץ רכבים בעיר הוא פורץ מנעולים מוסמך שמחויב להציג בפני לקוחותיו רישיון מהמשטרה על עיסוק בפריצה חוקית לרכבים. ללא רישיון זה אין הוא יכול לעסוק במקצוע ואין להעסיק אותו.

העיקר לפתוח את המנעול..

פורץ רכבים בעיר

יש לקחת בחשבון כי רוב האנשים ששוכחים את המפתח של האוטו בתוך הרכב או שאינם מצליחים להיכנס לאוטו בגלל קודן תקול או כל סיבה אחרת הם אנשים שמאחרים למקום העבודה, לחוג של הילד או לכל מקום אחר אליו חשוב להם להגיע. אלו מנסים לפתור את הבעיה על ידי הזמנת המנעולן הראשון שנקרה בדרכם, דבר שיכול להתברר כטעות. חובה לוודא כי מדובר על מנעולן בעל היתר ממשטרת ישראל לפרוץ רכבים. פריצת מנעול רכב היא פעולה לא חוקית אלא אם היא נעשית על ידי מנעולן מוסמך או פורץ רכבים בעיר.

פורץ רכבים בעיר- מה זה אומר?

עבודת המנעולן- השלבים החשובים פורץ רכבים בעיר הוא פורץ מנעולים שמומחה בכל הקשור אל מנעולי רכבים. אדם זה עבר הכשרה מסודרת ומחזיק ברישיון מיוחד מטעם משטרת ישראל שמספק לו היתר לפרוץ מנעולי רכבים. הידע של מנעולן עצום. הוא מכיר את כל סוגי המנעולים ואת כל שיטות הפריצה. הוא מכיר את כל המערכות החשמליות של הרכב, איך להחליף למנעול חדש לאחר פריצת הישן, הוא גם ידע כיצד לתקן מערכת נעילה חשמלית בעייתית ולהמליץ ללקוח היכן לשכפל את המפתחות לרכב. [custom_list style="list-1"]

  • התאמה- יש לטלפן אל פורץ רכבים בעיר ולוודא כי הוא בעל ניסיון ורישיון בתחום פריצת מנעולי רכבים. מנעולן מקצועי תמיד יברר עם הלקוח מספר פרטים אודות הרכב, כמו למשל יצרנית, שנתון, סוגי נעילה וכל מידע אחר שיוכל לעזור לו להחליט מה תהיה הדרך המקצועית והמהירה ביותר לפריצתו של המנעול.
  • אישורים ורישיונות- אף מנעולן לא יתחיל את עבודת פריצת המנעול ללא דרישה להצגת תעודת הזהות של הלקוח, וחשוב שאף לקוח לא יאשר את תחילת עבודתו של המנעולן ללא הצגת היתר מיוחד ממשטרת ישראל כי פורץ רכבים בעיר אכן מורשה לפרוץ מנעולים בצורה חוקית.
  • אבחון המנעול- פורץ רכבים יאבחן את המנעול של הרכב ומהי מערכת המיגון של הרכב ובהתאם יקבע האם הוא יכול לפרוץ את המנעול ומה תהיה שיטת הפריצה המתאימה ביותר ורק אז יתחיל בשלב היישום.