מנעולן מקצועי בתל אביב גוש דן והמרכז – כן כן, יש חיה כזו!מנעולן מקצועי בתל אביב גוש דן והמרכז

אני רוצה לשתף אתכם בכתבה שלקוחה ותיקה שלי שלחה לי למייל. מיותר לציין שהלקוחה היתה מזועזעת, ואני יכול להבין אותה. אני הייתי בהלם לא פחות!
הכותרת כבר הדהימה אותי – "מנעולן מקצועי חשוד שפרץ לעשרות בתים בגוש דן". כן כן, מנעולן מקצועי, וצמד המילים הנוסף "חשוד שפרץ לעשרות בתים…" באותו משפט. איך זה יכול להיות?!
לאחר שנרגעתי קצת, שתיתי מים קרים ונשמתי עמוק, המשכתי לקרוא והסתבר לי שהמנעולן פשוט הצטרף לכנופיה שפרצה לעשרות בתים.

מתוך הכתבה:
ללא שם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכתבה המלאה באתר "וואלה" לחצו כאן.

מנעולן מקצועי בתל אביב גוש דן והמרכז – בהתחייבות!

מיותר לציין שהתביישתי מאוד כשקראתי את הכתבה. הרי גם אני מנעולן פורץ רכב, וגם אני מעניק שרותי מנעולן ופורץ רכבים באזור המרכז וגוש דן ולכל הערים הגדולות כמו בתל אביב, בחולון, בנס ציונה ובלוד. בדיוק כמו המנעולן "המקצועי" שמופיע בכתבה, שמתיימר להיות מנעולן מקצועי בתל אביב גוש דן והמרכז.
קשה לי לחשוב על זה, שאדם שהשקיע מכספו ולמד איך להיות מנעולן פורץ רכב במרכז, ניצל את הידע שרכש ובמקום לעזור לאנשים בצרה – השקיע את הידע בלהצטרף לכנופייה ולפרוץ לעשרות בתים. ועוד הוא נחשב מנעולן מקצועי?!
אם זה מקצועי… אני לא רוצה לדעת מה זה מנעולן לא מקצועי!!!

אז איך נדע אם אנחנו מזמינים מנעולן פורץ רכב מקצועי ואמין?

בדיוק בשביל השאלה הזו הכנתי לכם את המדריך הנפלא איך לזהות פורץ רכבים חוקי ואיך נדע שהוא לא חוקי, מה שתקף גם למנעולנים. ממליץ לקרוא אותו בחום, אפילו להדפיס, למסגר או לתלות על המקרר. מי יודע מתי תצטרכו מנעולן או פורץ רכב מקצועי ואמין במרכז או בכל עיר שתהיו, אם זה בתל אביב, ברמת גן או בגבעתיים – בכל מקום הרי אתם יכולים להתקע עם האוטו.
אנשים שוכחים לפעמים שמנעולן או פורץ רכב זה לא עוד מקצוע! לא ולא. אולי המנעולן שלכם יעשה באמת את העבודה שלו וילך, ולא תפגשו עוד אלא אם כן תהיו מרוצים מהעבודה שלו, אבל אצל המנעולן הזה, ארוך ככל שיהיה המפגש איתו, אתם מפקידים את האוצר והנכס הכי חשוב לכם – מפתחות הבית או הרכב. לכן חשוב שתזהו אם הוא אמין, מקצועי ואיכותי.

וכמובן, שאתם תמיד יכולים להתייעץ איתי, אריה שרותי מנעולן, בכל בעיה, שאלה או אפילו נתינת עצה. וברור שגם בנתינת שירות מנעולן או פורץ רכב לבית או לרכב. אני זמין בשבילכם 24 שעות ביממה. כל יום כל היום.


אהבתם? הצטרפו למאות האוהדים והלקוחות המרוצים של אריה שרותי מנעולן בפייסבוק!