איך יודעים אם פורץ הרכבים הוא חוקי או לא חוקי?

פורץ רכבים חוקי או לא חוקי, זוהי שאלה מפורסמת אשר עולה כנראה הרבה אצל כל אחד מאיתנו. הרי כל אחד שמע על מכת הפריצות שמאפיינת ערים גדולות ופרברים מסוימים בארץ. לעיתים קרובות מדובר על פריצת רכבים. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מיהו פורץ רכבים חוקי ומיהו אותו הפורץ רכבים הלא חוקי עליו יש לדווח למשטרה.

פריצת רכבים – עבירה פליליתפורץ רכבים חוקי או לא חוקי

הדבר הראשון אותו יש לדעת הוא שפריצת רכבים היא פעולה פלילית. כל מי שנתפס פורץ לרכב, אינו בעליו ואינו יכול להציג היתר מסוים שעיקרו להתיר לו לפרוץ לרכבים מבחינה חוקית, אדם זה הוא פושע. לכן, אם נתקלתם במצב בו שכחתם את המפתחות של הרכב בתוך הרכב, המפתח נתקע במנעול ונשבר, אינכם מוצאים את צרור המפתחות או כל מקרה אחר שמחייב אתכם לפרוץ לרכב או להזמין מישהו שיפרוץ אל רכבכם חשוב מאוד לוודא שאינכם מסבים נזק לרכב ואינכם שוכרים את שירותיו של פורץ. דבר זה יכול להיעשות על ידי כך שתשכירו את שירותיו של איש מקצוע שיכול להציג בפניכם תעודת מנעולן מוסמך והיתר ממשטרת ישראל לפרוץ מנעולים. חשוב לוודא שתעודה זו בתוקף.

פורץ רכבים – חשוב לוודא

פורץ הרכבים הטוב ביותר הוא זה שהמוניטין שלו נבנה באמצעות שביעות רצונם של לקוחותיו. זהו המדד הטוב ביותר באשר למקצועיות, למחירים ולתקשורת הבינאישית של אותו פורץ רכבים. בנוסף, חשוב לוודא את הדברים הבאים:

  • התאמה- חשוב לוודא שאותו פורץ מנעולים אכן מספק את אותו שירות לו זקוקים, אם מדובר על פריצה של מנעול הרכב ולאחר מכן תיקון הצילינדר של הדלת, קידוד/התאמה של מפתחות לרכב, שחזור מפתחות ועוד.
  • תעודות- חשוב לוודא שמדובר על איש מקצוע שפועל בהתאם לחוק. כל פורץ רכבים הינו מנעולן מוסמך שתמיד יציג היתר מיוחד ממשטרת ישראל לפרוץ אל רכבים. בנוסף, כל פורץ רכבים יבקש מאותו אדם ששכר את שירותיו להציג מסמכים המעידים שהוא הבעלים של אותו רכב וזאת על מנת לוודא שהוא אינו מבצע פעולה שאינה חוקית.
  • ניסיון – חשוב לברר כמה שנים אותו בעל מקצוע עובד בתחום והאם עיקר המומחיות שלו היא בכל הקשור אל מנעולי רכבים ושירותים נלווים לפריצה של מנעולים ברכב.
  • זמינות- חשוב לוודא שמדובר על מנעולן שממוקם בסביבה שלכם ויכול להגיע אליכם במהירות. בנוסף, חשוב לוודא שמדובר על עסק לפריצת רכבים שמספק שירותי פריצה במשך כל שעות היממה וכל ימות השבוע.
  • אחריות- תמיד יש לוודא שהמנעולן מספק אחריות בעבור כל שירות אותו הוא מספק ללקוחותיו, אם מדובר על תיקון של הצילינדר של דלת הרכב או פריצה ללא נזקים לרכבכם.

 הטיפ שלנו, למדו והכירו את הרכב שלכם, ישנם לא מעט מקורות מידע כמו מדריך מה שצריך לדעת על מצברים לרכב או באתרי מותג הרכב עצמו.

[custom_button text="בחזרה לעמוד הטיפים לחצו כאן" title="בחזרה לעמוד הטיפים לחצו כאן" url="https://www.a-manul.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%a2-%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%99/" size="medium" bg_color="#D95300" text_color="#FFFFFF" align="right" target="_self"]
שתף: