כתבו על אריה שרותי מנעולן

אריה שרותי מנעולן ב-Ynet

במהלך מבצע צוק איתן, אריה שרותי מנעולן התראיין לכתבה ב-ynet על אנשים ששוכחים את המפתחות עקב הלחץ של האזעקות. מתוך הכתבה: ."..שמעתם אזעקה? אל תשכחו לקחת את מפתחות הבית לפני שאתם רצים לחדר המוגן או המדרגות". זו העצה שמשיא אריה כהן מבית דגן, בעל חברת "אריה שירותי מנעולים", שמספר כי קשה מאוד לעמוד בביקוש האדיר לפריצת מנעולים שנוצר מאחר ואזרחים רצים למרחב מוגן ונתקעים מחוץ לבית."כתבו על אריה אל הכתבה המלאה לחצו כאן. בשל ניסיונו רב השנים, פנו אל אריה שוב מ-Ynet ליצירת כתבה על טיפים למניעת פריצה וגניבה. מתוך הכתבה: "…לדברי אריה כהן, מנעולן מוסמך המנהל את אריה שירותי מנעולים, "גם אם סטודנט רוצה צילינדר פשוט למספר חודשים בדירה שכורה, לא כדאי להתקין צילינדר באיכות נמוכה, לרבות תוצרת סין, שעלול להתקלקל אחרי שימוש קצר בלבד ולאלץ את הלקוח להזמין שוב מנעולן לתיקון הבעיה. לכן, גם בטווחי המחירים הנמוכים, כדאי להתקין צילינדר מבית טוב שישמש אתכם נאמנה". אל הכתבה המלאה לחצו כאן.

תגובות של לקוחות

אריה שרותי מנעולן הוא מנעולן ופורץ רכבים מוסמך וחוקי, ובנוסף לכל זה הוא אדיב, אמין ונותן שירות ברמה מקצועית ואנושית. אפשר לראות עד כמה לקוחות נהנו מהשירות אותו העניק אריה, דרך התגובות של לקוחות עליו באתר "המקצוענים", שתוך כדי מחמאות על אישיותו ודרך העבודה והמחיר, העניקו לו כולם, בלי יוצא מן הכלל, דירוג של 5 כוכבים מתוך 5. לצפייה בביקורות, נא לחצו על הקישור.
כתבו עלינו
ביקורות על אריה שרותי מנעולן מתוך האתר "המקצוענים"
כתבו עלינו
ביקורות על אריה שרותי מנעולן מתוך האתר "המקצוענים" – המשך.
לצפייה בביקורות שכתבו לקוחות על אריה שרותי מנעולן בפייסבוק לחצו כאן.

גם אתם רוצים לכתוב לאריה כמה נהניתם משירותו ולהופיע כאן?

זה פשוט מאוד! יש כמה דרכים להביע את שביעות רצונכם מהשירות של אריה שרותי מנעולן: 1. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו "אריה שרותי מנעולן", עשו לנו לייק ודרגו את אריה בכוכבים בהתאם לשיקול דעתכם ושביעות רצונכם (כשהספרה 1 זה הכי נמוך והספרה 5 זה הכי גבוה) וכתבו את הביקורת שלכם. 2. שלחו לנו מייל ובה ביקורתכם לכתובת המייל [email protected] כל המכתבים וההודעות יגיעו לאריה המנעולן והוא אישית יחזור, יענה וגם יודה לכם, ויפרסם את מה שכתבתם בעמוד הזה. שתף: