מחפשים פורץ רכב בתל אביב?

אם קרה מקרה ואתם לא מוצאים את המפתחות שלכם ופתאום מזווית העין אתם מבינים כי צרור המפתחות שוכב לו בשלווה במושב שליד הנהג, היכן שהשארתם אותו, הגיע הזמן לאתר פורץ רכב בתל אביב. אם אתם מנסים לפתוח את דלת הרכב באמצעות המפתח ומגלים כי הוא נשבר במנעול, הגיע הזמן להזמין פורץ רכבים שיחלץ אתכם מהתסבוכת ללא גרימת נזק לרכב.

פורץ רכב בתל אביב

פורץ רכב בתל אביב – מנעולן?

הרבה אנשים אינם מבינים מדוע יש אנשי מקצוע שמפרסמים את עצמם בתור פורץ רכב בתל אביב ולא מנעולן. דבר זה מוביל אותם לשאלה האם לא מדובר באותו מקצוע? החלק הראשון של התשובה הוא שלא כל מנעולן הוא פורץ רכב והחלק השני של התשובה הוא שאמנם כל פורץ רכב הוא מנעולן אך על מנת לפרסם את היתרון שלו ועל מנת שיוכלו לאתר אותו במהרה, הוא לרוב מעדיף לפרסם את עצמו כפורץ רכבים ולא כמנעולן.

מה ההבדל?

ההבדל בין פורץ רכב בתל אביב לבין מנעולן הוא שפורץ רכב הוא אותו איש מקצוע שעבר הסמכה נוספת מטעם משטרת ישראל. בהכשרה זו הוא למד כיצד להתמודד עם פריצה חוקית של מנעולים על כל ההיבטים הקשורים אליה. רק לאחר עמידה בהצלחה בדרישות, משטרת ישראל מספקת לו היתר לפריצת מנעולים. למנעולן שעבר הכשרה מסודרת של קורס מנעולים אך לא עבר את ההשלמה של פריצת מנעולים וקיבל היתר ממשטרת ישראל, אין אפשרות חוקית לפרוץ מנעולי רכבים או דלתות.

פורצים בצורה חוקית לרכב

פורץ רכב חייב להיות בעל הסמכה מתאימה והיתר מתאים ממשטרת ישראל לביצוע הפעולה. כאן, חשוב לוודא כי מדובר על איש מקצוע שממלא את כל התנאים הבאים:

  • מנעולן- חשוב לוודא כי מדובר על מנעולן בכיר ומוסמך בפריצת מנעולים.
  • ניסיון- פורץ רכב בתל אביב בעל ניסיון בכל סוגי מנעולי הרכבים.
  • ציוד משוכלל- מנעולן המשתמש בציוד מתקדם ואיכותי.
  • אחריות- מנעולן המספק אחריות לכל תיקון או פריצת מנעול אותם הוא מבצע.
  • סביב השעון- מנעולן אותו ניתן להשיג לאורך כל שעות היממה וממוקם ליד מקום מגוריכם.

לקריאה נוספת

פורץ רכבים בתל אביב במחיר הזול ביותר