איך מוצאים מנעולן טוב ואיכותי בגבעתיים?

מתגוררים בגבעתיים ונתקעתם עם מפתח שבור בתוך הדלת? רצתם מהר חזרה הביתה כדאי להביא את המסמך החשוב שישמש אתכם לישיבת הבוקר וגיליתם ששכחתם את המפתחות ברכב? המפתחות אבדו לכם?  הגיע זמן איתור מנעולן בגבעתיים.

 איתור מנעולן בגבעתיים- מה זאת אומרת?

כאשר מדברים על איתור מנעולן בגבעתיים מדברים על כך שאם אתם מתגוררים בגבעתיים, קרוב לוודאי שרוב התקלות שלכם יתרחשו בקרבת מקום מגוריכם. לכן, חשוב מאוד לחפש מנעולן בגבעתיים שיוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר ורצוי בכל שעה משעות היממה. רוב האנשים מחפשים מנעולן בשני מקרים:
  • זמן אמת – רוב האנשים נזכרים בקיומו של מנעולן רק כאשר הם מצויים במצבי משבר וזקוקים למנעולן כאן ועכשיו על מנת שיפתור להם את הבעיה ויעזור להם לפתוח את דלת הבית או הרכב. הבעיה היא שהם לא תמיד שמים לב למיקום של המנעולן ואין להם מספיק זמן להתחיל ולבדוק האם מדובר על מנעולן מוסמך ובעל ניסיון. דבר זה יכול להוביל להפתעות רבות, כמו למשל עלות גבוהה לשירות ומצבים בהם המנעולן אינו מוכן לקחת אחריות על נזק שהתרחש או על עבודה שביצע באופן חלקי. לכן, חשוב מאוד לבחור  מנעולן 'בפינצטה' ורצוי בתכנון מוקדם.
  • תכנון מוקדם- היתרון של איתור מנעולן מראש הוא שלא פועלים תחת לחץ וניתן לקחת את הזמן ולבחור מנעולן בהתאם לסוג המומחיות שלו, הניסיון שלו, המיקום וכמובן המחירון. יש גם אפשרות לשוחח עם המנעולן טלפונית או להיפגש איתו על מנת לוודא כי מדובר על איש מקצוע שיכול להציג רישיון של מוסמך בתחום זה.

 מנעולן בגבעתיים – נקודות חשובות

  • פעילות חוקית– יש לוודא שהמנעולן יכול להציג רישיון של מנעולן מוסמך. לעסקים הרציניים יש אתר אינטרנט והם בדרך כלל מפרסמים מידע זה באתר.
  • הזדהות- אם הזמנתם מנעולן שיבצע פריצה של מנעול דלת או מנעול רכב הוא חייב לדרוש מכם תעודת זהות או רישיון נהיגה וזאת על מנת לוודא שאתם אכן בעלי הנכס ומתירים לו לפרוץ את הדלת של הנכס שלכם.
  • ניסיון- חשוב לוודא שאתם בוחרים מנעולן בעל ניסיון באותו תחום בו אתם מעוניינים. אם מדובר על עסק, יש לוודא כי בעל העסק מעסיק אנשי מקצוע שעברו הכשרה מקיפה בתחום ונבחרו בקפידה.
  • מהירות – מהירות ההגעה של המנעולן חשובה מאוד ולכן בעת איתור מנעולן בגבעתיים יש לוודא שהוא יוכל להגיע אליכם תוך פרק זמן של חצי שעה ופחות.
  • אחריות- יש לבחור מנעולן שמספק ללקוחותיו אחריות על כל השירותים.
 

מתגוררים בגבעתיים והסביבה? מעוניינים במנעולן מוסמך, בעל ניסיון שיכול להגיע במהירות ולבצע עבודה מקצועית במחירים אטרקטיביים? טלפנו 050-7515337 ואריה המנעולן בדרך אליכם..